The Efficacy of Procedural and Declarative Learning Strategies on EFL Students’ Oral Proficiency.

The Efficacy of Procedural and Declarative Learning Strategies on EFL Students’ Oral Proficiency.

Submitted by casnova1 on Fri, 12/06/2019 - 09:17
ชื่อผู้แต่งภาษาอังกฤษ (Author)
Dr.Ali Gholamreza Zahabi
ชื่อผู้แต่งภาษาไทย (Author)
อาจารย์ ดร.อาลี อัซฮาบี
Image
Ali Zahabi
อัปโหลด (Upload)
ปีที่พิมพ์ (Year)
2019
คำอธิบาย (Description)

Languagestudentsrequiretousetheirownuniquewayoflearningaslearnershavedifferentlearningpreferences(Oxford,2003,p.3).Usingparticularstylesandstrategiesforlanguagelearningcouldhelpteachersinattainingtheawarenessoftheirpreferencesandofpossiblebiasesasitisevidentthatthemoreteacherstrytounderstandandlearnaboutthelearnerstylepreferences,themoreeffectivelytheycanorienttheirL2instruction.

คำสำคัญ (Keyword)

EFL

สำนักวิชา (School)
UKPSF (รุ่นที่)
3