The Efficacy of Procedural and Declarative Learning Strategies on EFL Students’ Oral Proficiency.

Submitted by casnova1 on Fri, 12/06/2019 - 09:17
ชื่อผู้แต่งภาษาอังกฤษ (Author)
Dr.Ali Gholamreza Zahabi
ชื่อผู้แต่งภาษาไทย (Author)
อาจารย์ ดร.อาลี อัซฮาบี
Image
Ali Zahabi
อัปโหลด (Upload)
ปีที่พิมพ์ (Year)
2019
คำอธิบาย (Description)

Languagestudentsrequiretousetheirownuniquewayoflearningaslearnershavedifferentlearningpreferences(Oxford,2003,p.3).Usingparticularstylesandstrategiesforlanguagelearningcouldhelpteachersinattainingtheawarenessoftheirpreferencesandofpossiblebiasesasitisevidentthatthemoreteacherstrytounderstandandlearnaboutthelearnerstylepreferences,themoreeffectivelytheycanorienttheirL2instruction.

คำสำคัญ (Keyword)

EFL

สำนักวิชา (School)
UKPSF (รุ่นที่)
3